Agenția Națională de Îmbunătățiri Funciare a lansat un nou site, menit să ofere acces rapid și ușor la informații, precum și o modalitate mult mai simplă de navigare pe acesta. Site-ul are un design modern, o structură accesibilă, iar paginile oferă informații detaliate cu privire la activitatea Agenției.
Noul site a fost special conceput după ghidul tehnic de utilizare pentru standardizarea funcționalității site-urilor administrației publice centrale și locale – proiectul SIPOCA 35, aliniindu-se astfel instituțiilor publice care respectă noile standarde.
ANIF a creat și un nou logo. Acesta face, de ademenea, parte din procesul de schimbare a elementelor de identitate vizuală. Cele trei culori folosite sunt galben- care semnifică soarele, albastru- apa și verde-câmpul roditor.
Pentru viața de pe Pământ, apa este un lucru fundamental, iar agricultura înseamnă viață. ANIF a ales un motto care să exprime perfect ceea ce înseamnă, de fapt, activitatea instituției: “Dăm viață agriculturii”. Motto-ul integrează astfel toate activitățile ANIF, Agenția asigurând apa în caz de secetă prin lucrări de irigații, eliminând apa în exces prin rețeaua de desecare-drenaj, reducând eroziunea solului și atenuând inundațiile. Toate acestea sunt lucrări vitale pentru agricultură.